fredag 13 november 2009

Äntligen!!


Det blev inget stall idag, men väl ett par nya fina Dr.Martens. Har tänkt att jag ska köpa ett par i flera månader, och nu så blev det äntligen av, det blev ett par fina svarta 1490 10-håls kängor. Köpte ett par gröna skosnören också, snörade om så fort jag kom hem, de är jättesnygga!! Och så är de bekväma också! (Jag vet att min mobilkamera suger men jag var tvungen att lägga upp bild ändå.)

Bilder från Anna-kursen kommer jag bjuda på så fort jag får några, vilket borde ske i helgen. Jag är så nyfiken på hur det såg ut!! Det kändes jättebra och alla sa att det såg jättebra ut, men jag vill ju se ändå!!
Jag är jätteglad att Catrin och Ylva ville följa med mig och Gul på kurs! Tack för all hjälp, ni vet att ni är guld värda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar